برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس


برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس
قیمت: 45,000 تومان
سورس فایل ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس، کاملاً باز و قابل تغییر است.
این برنامه قابل استفاده به عنوان یک نرم افزار ساده جهت ثبت و گزارشگیری است.
کاملاً خودکارسازی شده با کدهای برنامه نویسی VBA
تابع کد نویسی شده جهت بررسی اعتبار کد ملی براساس الگوریتم ادارۀ ثبت احوال (قابل استفاده در سایر پروژه های اکسس).
توابع مبدل تاریخ میلادی به شمسی و انجام محاسبه روی تاریخ (قابل استفاده در سایر پروژه ها).
رویۀ ایجاد خروجی اکسل از کوئری ها با دریافت نام کوئری.
فرمت فایل: اکسس 2007 و قابل اجرا در نسخه های بعدی
شامل شش جدول (table)، هفت پرس وجو (query)، یازده فرم (form) و سابفرم (subform) و چهار شئ گزارش (report).


تصاویری از محیط برنامه:



فرم اصلی:

برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس



فرم معرفی دانش آموزان:

برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس



ثبت حضور و غیاب:

برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس



فرم گزارشگیری:
برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس

وظایف پیش بینی شده:


- ثبت مشخصات دانش آموزان (نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن منزل، تلفن همراه پدر، تلفن همراه مادر) با امکان جست وجو/ فیلتر براساس موارد مذکور، مشاهدۀ گزارش (Report) و گرفتن خروجی اکسل با یک کلیک.
- معرفی کلاس ها (نام کلاس، استاد، گروه)
- ثبت نام دانش آموزان در کلاس های معرفی شده (تنها با انتخاب نام کلاس و وارد کردن کد ملی دانش آموز).
- ثبت حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس ها (تاریخ، کلاس، توضیحات به عنوان آیتم های اصلی لیست حضور و غیاب). بعد از وارد کردن تاریخ و انتخاب کلاس، به صورت خودکار کلیۀ دانش آموزان - ثبت نام شده در آن کلاس، وارد لیست شده و به صورت پیش فرض، به عنوان «حاضر» علامتگذاری می شوند؛ درنتیجه تنها کافیست معدود افرادی را که احتمالاً غایب هستند با یک کلیک به عنوان «غایب» مشخص نمود.
- امکان مشاهده و پرینت گزارش لیست حضور غیاب در مورد قبلی با کلیک دکمۀ فرمان.
- گزارش حضور غیاب دانش آموزان با امکان فیلتر براساس بازۀ تاریخی، انتخاب کد ملی خاص جهت گزارشگیری حضور غیاب دانش آموز مورد نظر، انتخاب استاد، کلاس و گروه با خروجی های ساده و تفکیکی (جدا کردن حاضرین و غایبین در دو گروه مجزا) و همچنین دریافت فایل خروجی با فرمت اکسل با کلیک دکمۀ فرمان.
- تعریف کاربران برنامه و تخصیص رمز عبور به آن ها.

نرم افزار اندیکاتور


برنامه دفتر اندیکاتور
قیمت: 2,350,000 تومان

نرم افزار اندیکاتور چیست؟


امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود. در راستای این نیاز شرکت گروه نرم افزار درحال اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال کرده است که از اهداف این سیستم ، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.
سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.


جهت حمایت از مدارس مناطق محروم به صورت رایگان به این مدارس ارایه می گردد.


ویژگی های نرم افزار دفتر اندیکاتور:


سادگی استفاده
سرعت بالا
امنیت بالا
جستجوی پیشرفته



ویژگی های جدید اضافه شده به نرم افزار:


امکان تعریف کاربر نامحدود برای استفاده
پشتیان گیری از اطلاعات
مشخص کردن کاربر ثبت کننده نامه
جستجوی سریع نامه ها
افزایش سرعت نرم افزار



موارد استفاده نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال:


با توجه به انعطاف پذیر بودن نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال به همراه گزارشات آن، از این برنامه می توان برای اندیکاتور و گردش اداری در هر صنفی و شغلی استفاده کرد.
برای مثال این نرم افزار برای مشاغل زیر قابل استفاده خواهد بود:
اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…



شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.

مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …

بایگانی دفتر وکالت:
بایگانی و آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …

استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….

نحوه نصب و استفاده:
برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود از لینک اشاره شده فایل زیپ را باز نموده و نرم افزار را نصب نمایید. مشخصات خود را در قسمت تنظیمات نرم افزار ثبت کرده و سریال تولید شده نرم افزار به همراه کد رهگیری خرید خود را اطلاع دهید تا کد فعال سازی را حداکثر تا 24 ساعت دریافت نمایید.


جهت حمایت از مدارس مناطق محروم به صورت رایگان به این مدارس ارایه می گردد.



فرمت فایل: exe


سیستم عامل مورد نیاز: ویندزهای XP, 7, 8, 10

برنامه مؤسسه خیریه


برنامه مؤسسه خیریه با مایکروسافت اکسس
قیمت: 55,000 تومان

مشخصات برنامه موسسه خیریه با مایکروسافت اکسس (همیاری):


مهم: لطفا دقت فرمایید که قبل از ثبت سفارش خرید و پرداخت هزینه توضیحات زیر را کاملا ملاحظه نموده و در صورت لزوم قبل از خرید با فروشنده (برنامه نویس) تماس گرفته و مشخصات برنامه ی مورد نظر خود را توضیح دهید تا در صورت مناسب نبودن این محصول با نیازهای شما از پرداخت هزینه خودداری کنید چرا که امکان بازپرداخت آن وجود ندارد.


در ضمن، برنامه نویس (به دلیل مشغله) ضمانتی در خصوص انجام تغییرات مورد نیاز شما ندارد؛ بنابراین قبل از خرید حتما موارد مذکور را در میان بگذارید.



شامل دو اپلیکیشن تحت اکسس جهت ثبت مشخصات مددجویان و اطلاعات توزیع و کمک ها.


- قابل استفاده برای اهداف آموزشی، ثبت و گزارش گیری اطلاعات موسسات مرتبط
- کدباز و قابل تغییر برحسب نیاز
- کاملاً خودکارسازی شده با کدهای برنامه نویسی VBA
- فایلها در اکسس 2016 و 64بیتی ایجاد شده اند ولی با توجه به کدباز بودن آنها، امکان تغییر فرمت به ورژن دیگر در صورت لزوم وجود دارد.



شرح وظایف کلی: جستجوی اشخاص مددجو از لیست نمونه ی واردشده در دیتابیس، و ثبت و گزارش گیری اطلاعات توزیع کالا (کمک ها)

دانلود آنی پس از پرداخت آنلاین. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید ابتدا ثبت سفارش کرده و بدون پرداخت هزینه، پیام خود را ارسال نمایید یا با فروشنده تماس بگیرید.



شامل:


جداول (تیبل) برای ذخیره اطلاعات مددجویان، مددکاران و فیلدهای چندمقداری مانند نوع بیماری، وضعیت زندگی و...


پرس و جو، (کوئری) ساده از نوع سلکت کوئری جهت ایجاد رکوردست فرم ها و گزارشات


فرم و سابفرم جهت ورود، ویرایش، جستجو و نمایش اطلاعات


خودکارسازی با کدهای VBA


ماژول تاریخ شمسی و قابل استفاده در سایر پروژه ها





تصاویری از فایل اول:



لیست مددجویان



صفحه ی ثبت اطلاعات مددجو




تصویر فایل دوم:




تصویر لیست مددجویان و صفحه مددجو



پرونده ی چاپی مددجو